Ahad, 13 Mac 2016

 
telah diperkenalkan pada tahun 2014 oleh Dr. Nor Azlina Binti Hassan (Dr.Lyna) yang merupakan seorang perunding rawatan estetik.
Perniagaan ini telah dianjurkan oleh kerana keghairahan dan minat dalam mencapai produk yang terbaik untuk menyelesaikan ketidaksempurnaan kulit beliau, oleh itu Dr. Lyna secara perlahan dan teliti memajukan pelbagai produk penjagaan kulit untuk melegakan keadaan kulit yang sentiasa terdedah kepada sebarang bentuk masalah.
"Ke arah Kecantikan Abadi" adalah moto yang melambangkan kecantikan sejagat yang perlu dikongsi oleh semua, dengan itu, pelbagai produk tertumpu lebih kepada "Kecantikan yang Berpanjangan” produk yang direka untuk mengurangkan kecacatan kulit termasuk hyper - pigmentasi ,jeragat, jerawat, parut jerawat, mengurangkan garis-garis halus dan kedutan, dan banyak lagi masalah kulit.
Kawalan kualiti adalah satu keutamaan dalam menghasilkan produk dr. Lyna Aesthetic Formula. Ujian yang teliti dan kawalan kualiti yang bijak dipatuhi pada setiap masa dari pemilihan yang teliti bahan-bahan mentah yang digunakan, rumusan, proses pengeluaran, pembungkusan dan pengekodan untuk memastikan keberkesanan dan ketulenan. Setiap produk yang dikeluarkan dan yang dijual adalah yang berkualiti tinggi. Kami yakin kulit anda akan lebih sihat berseri selepas menggunakannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lymphatic Drainage Massage