Sabtu, 4 November 2023

RAWATAN LASER KUTIL / BIJI KOLESTROL/ SKINTAG /TAHI LALAT KOTA BHARU KELANTAN-DRLYNA KLINIK PRIMER NILAM PURI PAKAR KULIT

 

KUTIL LESAP HANYA DENGAN 1 SESI RAWATAN SAHAJA
❗️
Kutil merupakan pertumbuhan kecil, lembut dan berwarna kulit yang muncul di mana-mana bahagian tubuh. Kutil boleh terjadi disebabkan oleh genetik, peningkatan usia, menghidapi penyakit kencing manis dan berat badan berlebihan.
 
Walaupun ia tidak membahayakan, tapi SURE kita rasa tak selesa kan! malu dengan kutil yang ada. Lebih2 lagi jika orang lain boleh nampak ! macam2 la kaedah yg nak di buat untuk hilangkan kutil ni, guna cream kutil, guna bawang putih, kapur sirih, daun dewa, kulit pisang dan macam2 lagi..penat kan nak pikir ! Tapi siapa sangka hanya dengan RAWATAN LASER sahaja, ia dapat mengHILANGKAN KUTIL tersebut dengan cara yang selamat, cepat dan mudah
❗️
Nak buang kutil/ daging lebih❓Jom dapatkan nasihat dan buat rawatan laser dengan Dr Lyna (pakar estetik yang ada lesen LCP dari KKM). Sekiranya berminat, boleh hubungi 097124098/ whatsApp 0177780900 ATAU tekan sahaja link dibawah:
 
 
 
KLINIK PRIMER NILAM PURI KLINIK PAKAR KULIT KOTA BHARU KELANTAN






📍𝐋𝐎𝐊𝐀𝐒𝐈 𝐊𝐀𝐌𝐈
Berdekatan dengan Kedai Mulong & Nilam Puri. Dari Tunjung menghala ke arah Ketereh, klinik sebelah kiri selepas Hotel OYO. Klinik berada sebaris dengan kedai makan The W Kopitiam dan 7E Mulong.
ATAU boleh terus walk-in, waze / google map: Klinik Primer Nilam Puri
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lymphatic Drainage Massage